Избранное сообщение

Досвід роботи

Досвід  роботи вчителя хімії Шувалової Оксани Олександрівни з вивченої проблеми: „Формування пізнавальної компетентності учнів та пі...

понедельник, 18 сентября 2017 г.

Я обираю професію дизайнера внутрішніх органів
   Сьогодні я прокинулася дуже рано. Випивши склянку молока з гороху я розбудила дітей і чоловіка. І ми вирішили поснідати м’ясом з вівса і бобів. Було смачно та ситно. Дітлахи пішли  у школу, а чоловік на роботу.
    Після цього я поспішила на роботу. Щоб дістатися до місця моєї діяльності, потрібно летіти на іншу планету. Я працюю дизайнером внутрішніх органів. Моя праця дуже важлива для оточуючих. Чим саме? Дизайнер розробляє та створює робочі органи конкретної людини з використанням власних клітин пацієнта, таким чином усуваючи необхідність донорів.
    Нарешті я прибула на місце. До мене, як зазвичай велика черга людей. Але сьогодні народу було більше, ніж завжди. Тому мені надали помічницю. Я була здивована, оскільки я працюю сама. Першим клієнтом був чоловік, який хотів собі ще одну голову, коли у ного вже булоїх аж три. Від кліентів не було відбою. Я і моя помічниця дуже стомилися. Та нарешті обідня перерва. За перекус я взяла сир та яйця з дріжджів. І знову працювати. Я непокладала рук до четвертої години. Нарешті, я можу полетіти додому.
    Коли я відкрила двері, я побачила повний хаос. Виявилося, що у школі карантин і діти вирішили мені не повідомляти. Раптом задзвонив телефон, це були сусіди знизу, які вчора закінчили ремонт. З’ясувалось, ми їх затопили. Який для мене був шок, коли приїхав чоловік зі звісткою про звільнення, тому що заснув на роботі. Коли я зайшла в дитячу, я побачила розбите вікно, діти гралися в м’яча. На цьому сюрпризи не скінчилися, коли я зайшла у вітальню, мене зустрів зламаний та перевернутий диван і песик та котик, яких знайшли дітлахи.
   У цей  день мала приїхати моя мама. Я гадала встигну прибратися, але ні. Вона вже постукала в двері, бо дзвінок чомусь зламався. Коли я відчинила двері, у неї аж мурашки побігли по шкірі. Я тільки почервоніла від сорому. Добре, що вона допомогла прибратися. Ми всі разом пішли на кухню, але в холодильнику теж було порожньо, але сьогодні зранку там було повно їжї. Діти розповіли, що у нас вдома вони відпочивали з друзями. Прийшлося готувати сир на 3Д- принтері. Ми повечеряли. І дітлахи пішли спати, мама полетіла до моєї сестри, а я також пішла спати...

Жаркова Анна, учениця 5 -А класу

Комментариев нет:

Отправить комментарий